Η ομορφιά του Tsushima
Το Ghost of Tsushima είναι ένα παιχνίδι δράσης-περιπέτειας του 2020 που αναπτύχθηκε από την Sucker Punch Productions και δημοσιεύθηκε από τη Sony Interactive Entertainment. Λαμβάνει χώρα σε έναν ανοιχτό κόσμο, ακολουθεί τον Jin Sakai, έναν σαμουράι σε μια προσπάθεια να προστατέψει το νησί της Tsushima. Το παιχνίδι κυκλοφόρησε στις 17 Ιουλίου 2020 αποκλειστικά για το PlayStation 4.
Πριν αποφασίσουν σχετικά με το σκηνικό, η Sucker Punch εξέτασε διάφορες άλλες ρυθμίσεις και θέματα, όπως πειρατές, ο σκωτσέζικος παράνομος Rob Roy MacGregor και The Three Musketeers, αλλά συνέχισαν να επιστρέφουν στη φεουδαρχική Ιαπωνία και να διηγούνται την ιστορία ενός σαμουράι πολεμιστή. Αργότερα βρήκαν ένα ιστορικό απολογισμό της Μογγολικής εισβολής στο Tsushima το 1274 και το όραμα ήταν έτοιμο να πραγματοποιηθεί. Οι προγραμματιστές μπόρεσαν να ολοκληρώσουν τις εμφανίσεις των χαρακτήρων τους μόνο μετά από διεξοδική έρευνα της εποχής Kamakura, του ιαπωνικού πολιτισμού, των παλαιών ταινιών Σαμουράι και της εισβολής της Tsushima. Όντας ένα παιχνίδι ανοιχτού κόσμου, ήταν πολύ σημαντικό ο πρωταγωνιστής να συνδέεται με το περιβάλλον ανά πάσα στιγμή. Ο άνεμος είναι ένα σταθερό συστατικό της ατμόσφαιρας, και υπάρχουν συγκεκριμένα ρούχα που ανταποκρίνονται στον άνεμο με τη βοήθεια καπών και φούντων. Οι προγραμματιστές σχεδίασαν κάθε στολή με τη σαφή πρόθεση να ενισχύσουν τον ρεαλισμό του παιχνιδιού κάτι που πέτυχαν δίχως αμφιβολία. Λόγω του setting, ήταν πρωταρχική ευθύνη των προγραμματιστών να κάνουν το παιχνίδι να νιώθει αρχαίο και εξίσου εκφραστικό. Μόνο μετά από καταιγισμό ιδεών για αρκετές ώρες η ομάδα ολοκλήρωσε τους χάρτες, το περιβάλλον και τη ρύθμιση χρωμάτων του παιχνιδιού. Αξιοσημείωτο είναι να προσθέσουμε ότι υπάρχει κι ένα ασπρόμαυρο φίλτρο που κάνει το παιχνίδι να φαίνεται σαν μια κλασσική ταινία Samurai. Επιπλέον, λόγω της ύπαρξης περιορισμένων πληροφοριών για την εποχή Kamakura, οι προγραμματιστές έπρεπε να εντείνουν την έρευνά τους για να διατηρήσουν την αυθεντικότητα του παιχνιδιού. Η ομάδα συμβουλεύτηκε τον ιστορικό εμπειρογνώμονα ξιφομάχο David Ishimaru για να βοηθήσει στη δημιουργία ενός ιστορικού θεμελίου για το παιχνίδι. Τον Δεκέμβριο του 2015, ο υπεύθυνος ανάπτυξης προϊόντων της Sony, Scott Rohde αποκάλυψε ότι το νέο έργο του Sucker Punch ήταν σε πρώιμη ανάπτυξη και πρόσθεσε ότι το παιχνίδι ήταν διασκεδαστικό.
Το να κάνεις ένα παιχνίδι τόσο όμορφο όσο το Ghost of Tsushima δεν είναι καθόλου εύκολο. Η δημιουργική ομάδα της Sucker Punch Studios έχει θέσει ένα νέο σημείο αναφοράς στα οπτικά σχέδια για τη gaming industry. Έλαβε έπαινο για τα οπτικά και τις μάχες του, αλλά επικρίθηκε ειδικά για τις ανοιχτές του δραστηριότητες στον κόσμο, δημιουργώντας έναν από τους πιο immersive κόσμους των τελευταίων χρόνων. Το Ghost of Tsushima έλαβε αρκετές υποψηφιότητες και κέρδισε βραβεία όπως Player’s Choise. Οι θαυμαστές ανυπομονούν να συνεχίσουν το ταξίδι του Ghost of Tsushima στο PS5, και να δουν ιδιαίτερα πόσο καλύτερη μπορεί να γίνει μια ήδη υπέροχη εμπειρία.