Η Google σχεδιάζει να κάνει το YouTube έναν σημαντικό προορισμό αγορών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το ΥouTube δοκιμάζει λειτουργίες που θα επιτρέψουν στους θεατές να αγοράσουν προϊόντα απευθείας από βίντεο. Ο στόχος, σύμφωνα με μια έκθεση του Bloomberg, είναι να μετατρέψει την πλατφόρμα σε σημαντικό προορισμό αγορών για να ανταγωνιστεί την Amazon
Ορισμένοι Youtubers δοκιμάζουν ήδη εργαλεία στο YouTube που τους επιτρέπουν να κάνουν tag προϊόντα που θα εμφανίζονται στα βίντεο. Οι θεατές θα μπορούν να κάνουν κλικ στα προϊόντα αυτά και να τα αγοράζουν απευθείας μέσα απο την πλατφόρμα του YouTube.
Εκτός από τα δικά της εργαλεία, η Google φένεται να δοκιμάζει τρόπους ενσωμάτωσης του Shopify, στην πλατφόρμα της. Το YouTube ήδη πέρυσι έκανε δοκιμές για την ενσωμάτωση του Shopify, επιτρέποντας σε ορισμένους YouTubers να παρουσιάζουν έως και 12 αντικείμενα προς πώληση σε μορφή καρουζέλ κάτω από τα βίντεό τους.
Δεν είναι σαφές πώς το YouTube σκοπεύει να δημιουργήσει έσοδα από άμεσες πωλήσεις, αλλά οι δημιουργοί θα λάβουν φαινομενικά ένα ποσοστό επι των πωλήσεων που πραγματοποιούνται μέσω της νέας διαδικασίας, επιτρέποντάς τους να αυξήσουν τα έσοδα τους πέρα από τις διαφημίσεις.
Το YouTube προφανώς σκέφτηκε να μετατρέψει την πλατφόρμα σε προορισμό αγορών για λίγο, αλλά δεν μπόρεσε να την εκτελέσει με τον σωστό τρόπο. Με την πανδημία, ωστόσο, το Bloomberg ισχυρίζεται ότι η μείωση των προϋπολογισμών στο μάρκετινγκ σε συνδυασμό με το αυξανόμενο ενδιαφέρον του κόσμου για το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει κάνει την πρωτοβουλία προτεραιότητα.
Το YouTube είναι ήδη μια επιχείρηση ύψους 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως, οπότε το άνοιγμά του στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχει τη δυνατότητα να αυξήσει αυτόν τον αριθμό σε νέα ύψη. Η πλατφόρμα είναι ήδη γεμάτη με Youtubers που προωθούν προϊόντα μέσω affiliate links, συμπεριλαμβανομένης της Amazon, και φαίνεται ότι πολύ σύντομα οι θεατές θα μπορούσαν να αγοράσουν προϊόντα απευθείας από την πλατφόρμα.