Παρακάτω θα σας αναλύσουμε κάποιες τεχνικές που μπορείτε να κάνετε ώστε να καταφέρετε για επιθυμητές λέξεις κλειδιά, να εμφανίσετε την ιστοσελίδα σας στις πρώτες σελίδες και…γιατί όχι… ακόμη και στα πρώτα αποτελέσματα στο Google.

Όπως θα έχετε καταλάβει δεν αρκεί η κατασκευή ιστοσελίδας για να αποκτήσουμε επισκέπτες. Θα πρέπει η ιστοσελίδα μας να προβάλλεται στο Google, και για να έχει ικανοποιητικό αριθμό επισκεπτών, θα πρέπει να εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα. Πώς θα επιτευχθεί αυτό όμως σε έναν ωκεανό ιστοσελίδων με παρεμφερές αντικείμενο;

Πρίν προχωρήσουμε σε κάποια ανάλυση θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το Google αλλάζει συνεχώς τον αλγόριθμο του με σκοπό να βελτιστοποιεί όσο μπορεί την ποιότητα των αποτελεσμάτων του. Συνεπώς, ότι αλλαγές θα δείτε με τις κινήσεις που θα κάνετε, θα πρέπει να περιμένετε ότι κάποια μέρα μπορεί… να πάνε χαμένες ή αντιθέτως μπορεί να εμφανιστείτε ξαφνικά στις πρώτες σελίδες χωρίς να έχετε πειράξει κάτι στην σελίδα σας!

Εφόσον έχετε λοιπόν ήδη μια ιστοσελίδα με περιεχόμενα, και η ιστοσελίδα σας έχει ήδη τουλάχιστον 6 μήνες ζωής, μπορείτε να ακολουθήσετε τις συμβουλές μας με ασφάλεια, και να κάνετε κάποιες κινήσεις για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας και να βελτιώσετε την ποιότητα των περιεχομένων της ιστοσελίδας σας, σε σύντομο σχετικά χρονικό διάστημα.

1. Δηλώσατε την ιστοσελίδα σας; Αν ναι, την έχετε κάνει γνωστή σε social media, μηχανές αναζήτησης και ιστοσελίδες με υψηλή κίνηση;

ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
Η ιστοσελίδα σας με τις υποσελίδες, θα πρέπει να εμφανίζονται τουλάχιστον στις πιο γνωστές μηχανές αναζήτησης όπως Google, Bing, Yahoo, MSN. Στο Google και στο Yahoo η ιστοσελίδα σας και υποσελίδες της εντοπίζονται αυτόματα μετά από κάποιο χρονικό διάστημα. Στο Bing θα πρέπει να την δηλώσετε εσείς. Εαν δεν εμφανίζεται ήδη στο Google ή στο Yahoo υπάρχουν εργαλεια οπως το Google WebMasters που μπορούν να σας βοηθήσουν με κάποιες ενέργειες να δηλώσετε την σελίδα σας ώστε να την αναζητήσουν τα google bots – spiders. Για να μάθετε εάν η σελίδα σας έχει ευρετηριαστεί από τις μηχανές αναζήτησης μπορείτε πολύ απλά να γράψετε το domain σας στο search box. Π.Χ. i-xperts.gr.

SOCIAL MEDIA
Τεράστιο ρόλο στο SEO παίζουν εδώ και 6 χρόνια τα social media! Εάν δεν έχετε ήδη, φροντίστε να δημιουργήσετε ένα προφίλ-σελίδα για την εταιρεία σας σε ΟΛΑ τα γνωστά Social Media! Θα πρέπει οι πελάτες σας δυνητικοί ή υπάρχοντες να μπορούν να σας εντοπίσουν τουλάχιστον στα: Facebook, Twitter, Google+, Linked In. Δημιουργήστε μια απλή σελίδα ή προφίλ σε όλα αυτά τα δίκτυα (είναι ΔΩΡΕΑΝ) και τοποθετήστε συνδέσμους – Links προς την ιστοσελίδα σας. Στη συνέχεια προσπαθήστε να προσελκύσετε κόσμο, δημιουργώντας “κύκλους” στο κάθε Media ξεχωριστά. Αυτό μπορείτε να το επιτύχετε ξεχωριστά με οργανωμένες καμπάνιες μάρκετινγκ. Ρωτήστε μας πώς θα προσεκλύσετε κόσμο στα social media!

2. Εμπλουτίστε την ιστοσελίδα σας με περιεκτικά κείμενα, στήστε ένα blog – forum, “σερβίρετε” τους επισκέπτες σας με πλούσια σε λέξεις-κλειδιά και ενδιαφέροντα κείμενα!

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το Google λατρεύει τα πλούσια, περιεκτικά και “αυθεντικά – μοναδικά” κείμενα. Ειδικά με τις τελευταίες αλλαγές μέσα στο 2016, στον αλγόριθμο του, δίνει τεράστια σημασία στα μοναδικά και αυθεντικά κείμενα. ΜΗΝ δοκιμάσετε να αντιγράψετε έτοιμα κείμενα από άλλες ιστοσελίδες. Εμπλουτίστε τις σελίδες σας με δικά σας κείμενα, πλούσια σε σημαντικές για εσάς, λέξεις κλειδιά. Εάν χρειάζεται να αντιγράψετε κείμενα από κάπου, οπωσδήποτε τοποθετήστε μια παραπομπή στο κάτω μέρος της σελίδας.

Μόνο εάν έχετε την δυνατότητα να το παρακολουθείτε και να το ανανεώνετε συχνά, ενσωματώστε στην ιστοσελίδα σας ένα Ειδησεογραφικό – ενημερωτικό blog ή forum σχετικό με το αντικείμενο σας. Αυτό σίγουρα θα σας φέρει σταθερούς επισκέπτες – fans και θα εκτοξεύσει την επισκεψιμότητα σας, και επιπλέον το Google θα αντιληφθεί ότι η ιστοσελίδα σας αποτελεί μια σημαντική πηγή χρήσιμων πληροφοριών.

3. Αναβάθμιση της ιστοσελίδας σας, άμεσα!

Εάν η ιστοσελίδα σας είναι παλιά, θα πρέπει ή να την αντικαταστήσετε πλήρως, ή θα πρέπει να φροντίσετε να γίνουν σημαντικές εσωτερικές δομικές αλλαγές ώστε να συμμορφωθεί με τις πιο σύγχρονες απαιτήσεις του WEB 2.0. Οι απαρχαιωμένες ιστοσελίδες (τουλάχιστον 5ετίας) πλέον δεν λαμβάνουν καλές αξιολογήσεις από την Google με αποτέλεσμα να χάνουν διαρκώς θέσεις σε αποτελέσματα αναζητήσεων. Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να έχει μοντέρνα σχεδίαση, να είναι αρκετά ελαφριά σε υλικό, εικόνες ή video, να φορτώνει σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα και να παρέχει ΜΟΝΟ τις εντελώς απαραιτητες πληροφορίες για τον επισκέπτη. Τέλος θα πρέπει να φροντίσετε κάποια στιγμή να αναβαθμιστεί ο κώδικας της ιστοσελίδας σας σε HTML5 – CSS3 με responsive design ώστε να μπορεί να προσαρμόζεται εύκολα σε όλες τις συσκευές – πλατφόρμες (κινητά, mobile, tablets, notebooks Κ.α.).

4. Τονίστε περισσότερο τις σημαντικές λέξεις-κλειδιά σε όλα τα κείμενα σας! Δώστε ιδιαίτερη σημασία στους παράγοντες βαρύτητας!

Επαναλάβετε με μέτρο κάποιες σημαντικές λέξεις-κλειδιά στα κείμενα σας. Τονίστε τις λέξεις αυτές στους τίτλους των σελίδων (meta titles) στις περιγραφές των σελίδων (meta descriptions) και στα links που έχετε στην ιστοσελίδα σας. Οι λέξεις που επιθυμείτε να σας βρεί κάποιος, ψάχνοντας στο google, θα πρέπει να βρίσκονται ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ στο βασικό μενού πλοήγησης της ιστοσελίδας σας, στον τίτλο της αρχικής σελίδας σας και να επαναλαμβάνονται σχεδόν σε όλες τις υποσελίδες. Τονίστε τις λέξεις σε τίτλους H1, H2, H3 ή με χρήση bold, italics, emphasized text κτλ.

Αφιερώστε χρόνο να εμπλουτίσετε υπάρχοντα κείμενα σας με τις σημαντικές λέξεις, και να δημιουργήσετε καινούριες πληροφοριακές σελίδες για την επιχείρηση σας οι οποίες θα περιέχουν την επωνυμία της επιχείρησης και θα συνδυάζονται με βασικές λέξεις κλειδιά: π.χ. για σχεδίαση ιστοσελίδων μόνο στην i-xperts internet solutions!

5. Αποφύγετε τα πολλά και άσκοπα links – υπερσυνδέσμους στις σελίδες σας, αποφύγετε τα εξωτερικά links, αποφύγετε τις άσκοπες επαναλήψεις εκφράσεων

Μην τοποθετείτε συνδέσμους για κοινούς προορισμούς παραπάνω από 1 φορά στην ίδια σελίδα! Εάν επιθυμείτε να έχετε σύνδεσμο προς την αρχική σελίδα, τοποθετήστε ένα στο header menu και ένα στο footer menu. Αποφύγετε να τοποθετείτε μεγάλο αριθμό links (παραπάνω από 30) σε μια σελίδα, ανεξαρτήτως του μεγέθους του κειμένου. Εάν έχετε πολλά links τα οποία δεν σας ενδιαφέρει να ευρετηριαστούν από τις μηχανές αναζήτησης, χρησιμοποιείστε το tag rel=”noindex” ή rel=”nofollow”.

6. Προσδιορίστε ξεκάθαρα στις μηχανές αναζήτησης το είδος των πληροφοριών και τους χώρους που εμφανίζονται οι πληροφορίες στην ιστοσελίδα σας!

Η HTML5 δίνει πλέον την δυνατότητα να προσδιορίζουμε το είδος των κειμένων που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας. Χρησιμοποιώντας tags όπως:

,

About iOS 18 Image
A Rolls-Royce to the Moon